تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

حمیداوی قرار داد انتقال شهرخودرو را ملغی کرد| حنطه جایگزین بنگر می شود؟

  • کد خبر: ۱۲۴۵۳۴
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
حمیداوی قرار داد انتقال شهرخودرو را ملغی کرد| حنطه جایگزین بنگر می شود؟
گويا روند بروز اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه امید وحدت(شهرخودرو) تمامی ندارد و این باشگاه در لیگ دسته یک نیز با حواشی خاصی همراه خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از انتقال مشروط باشگاه شهرخودرو از سوی فرهاد حمیداوی به باشگاه امیدوحدت، قرار بود قسط اول این انتقال طی چکی که از سوی چوپانی مدیرعامل جدید در اختیار حمیداوی قرار بگیرد، اما گویا این چک که مبلغش ۴ میلیارد تومان بوده بدون موجودی بوده است!

از سوی دیگر مدیران امید وحدت نیز بزرگترین مشکل این باشگاه یعنی بدهی به کوزین و میروسلاو را توانستند در لحظات آخر نقل و انتقالات پرداخت کنند، اما رمانی که برای ثبت قرارداد بازیکنان خود به فدراسیون مراجعه می‌کنند با اتفاقی عجیب روبرو می‌شوند.

این طور که گفته می‌شود حمیداوی به دلیل پاس نشدن چک قسط اول، قرار داد انتقال این باشگاه را ملغی می‌کند و اجازه ثبت به باشگاه امید وحدت نمی‌دهد.
از سوی دیگر نیز شنیده می‌شود، حمیداوی در چند روز گذشته با همراهی رمضان شکری با علی حنطه مذاکره می‌کند تا او را روی نیمکت تیم بنشاند.

حالا این باشگاه دوباره دستخوش اتفاقات جدیدی شده است که به نظر می‌رسد دودش به چشم فوتبال خراسان می‌رود.

تیمی که فصل پیش و در لیگ برتر دو سرمربی داشت حالا در لیگ دسته یک دو مالک و دو‌سرمربی دارد که تکلیف باشگاه مشهدی را کاملا دگرگون خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->